sobota, 21 kwietnia 2012

Piosenka - Sulle Ali della Croce

Zapraszamy do odsłuchania piosenki zespołu DBFRIENDS."Sulle Ali della croce" Z Nino Baglieri biegniemy w stronę świętości, opowiadającej o życiu Nino:

Na Skrzydłach Krzyża

Serce nabrzmiałe, oczy wielkie
z tego rusztowania złamane marzenia,
moje zmęczone stopy ,
Boże, gdzie jesteś?

moje żale jak rozżarzone węgle ,
z tego rusztowania marzenia złamane,
co z sobą zrobię,
będę Cyrenejczykiem dla innych,
wezmę Twój krzyż
ofiaruję miłość twoją do mnie,

Otwórz Twoje serce dla Pana,
żyj Jego wolą,
Na Skrzydłach Krzyża wstań i biegnij do Niego,
Otwórz Twoje serce dla Pana,
żyj Jego wolą,
Na Skrzydłach Krzyża,
kluczu do raju

Gwoździami do łóżka,  
krzyż na piersi,
złość i kolce,
szukasz jakiegoś końca,
na mojej Kalwarii,
Ja pójdę za Tobą,

Dźwięki i tańce,
białe szaty,
radość i śpiew
dzień święty,
ramiona otwarte,
które biegną do Ciebie,
Zajmę moje miejsce
i z Tobą, Jezu, odrodzę się

Otwórz Twoje serce dla Pana,
żyj Jego wolą,
Na Skrzydłach Krzyża
wstań i biegnij do Niego,

Uwolnij serce dla Pana,
Wykrzycz Twoje TAK dla świętości

Na Skrzydłach Krzyża, kluczu do raju
Otwórz Twoje serce dla Pana,
żyj Jego wolą,

Na Skrzydłach Krzyża
wstań i biegnij do Niego,
Uwolnij serce dla Pana,
Wykrzycz Twoje TAK dla świętości

Na Skrzydłach Krzyża, kluczu do raju

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz