sobota, 21 grudnia 2013

Dziekuję, Panie

Dziękuję, Panie, za wszystko, co dla mnie uczyniłeś.

Zamieniłeś mój lament w radość,

byłem zdesperowany a dałeś mi pokój,

byłem sam a dałeś mi wielu przyjaciół,

bardzo Cię obraziłem a Ty obdarzyłeś mnie Twoim przebaczeniem.

 

Byłem smutny i napełniłeś mnie radością,

 byłem biedny i wzbogaciłeś mnie Twoją miłością,

nie mogłem dalej pracować

a dałeś mi pracować w Twojej winnicy.

Dałeś mi dar pisania za pomocą moich warg,

abym świadczył o Tobie całemu światu.

 

Moje nogi się nie poruszają,

a mimo to sprawiasz, że kroczę po całym świecie.

Wszystko jest Twoim darem, o Panie,

uwielbiam Cię i dziękuję Ci za wszystko, co mi dajesz.

Najbardziej Ci dziękuję za to, że mnie kochasz, o Panie.

 

Nino Baglieri, Grazie Signore,  [Sulle Ali della Croce, Nino Baglieri e… tanta voglia di correre, G. Ruta (red.), tłum. ks. Adam Popławski SDB, ELLEDICI Torino 2008, s. 166]

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz